06 70 940 9557 hornyakorsi@gmail.com
Milyen is egy jó Facebook poszt?
Az biztos, hogy annak érdekében, hogy láthatóak legyünk, nem elég kitenni pár sort vagy egy képet. Ez nagyon könnyen elveszik a több száz vagy ezer napi poszt között. A Facebook-on még inkább érvényes az a szabály, hogy legyünk egyediek és tűnjünk ki az átlagból.
Én is sokat facebookozok, és nagyon sok olyan posztot látok, ami nem fér bele, még az „elmegy” kategóriába se! Ezért szedtem össze néhány nagyon fontos alapelvet, hogy milyen legyen a facebook posztod!

 

A jó Facebook poszt elsődleges szabályai

  • Jól olvasható! A legtöbb ember manapság telefonon Facebook-ozik. Ami jól néz ki és olvasható számítógépen, nem biztos hogy olvasható mobilon!
  • Legyen normális betűtípussal írva, amin azt értem, hogy tudja a magyar ábécét! Borzasztóan tud kinézni, amikor a szövegből kilóg az „ű” vagy az „ő” betű. Figyeljünk erre!
  • Rövid, tömör, lényegre törő kép! Ne a képre akard ráírni minden mondandódat, írd a lényeget magába a posztba! A képen ne legyen pár szónál, 1-2 mondatnál több információt.
  • Legyen rajta a képen logód! Ha az embereknek tetszik, egy like-kal, egy megosztással honorálni fogják, de az is lehet hogy lementik és úgy posztolják tovább. Ebben az esetben jó ha rajta van a logód a képen, mert neked ez így jó reklámot jelent.
  • Legyen összhangban a céged profiljával! A poszt képek legyenek designban egyformák. Színben, betűtípusban, elrendezésben legyenek hasonlóak. Az emberek megjegyzik, és később már a design-ról felismerhető leszel. Ez egyediség, és jó PR.
  • Legyen figyelemfelkelő, olyan ami oda vonzza a tekintet. Egy jó fotó, egy ütős gondolat, egy jó színharmónia olyan, ami oda vonzza a tekintet, és megjegyzik, megnézik, elolvassák! Egyébként is az emberekre sokkal nagyobb hatással vannak a színek és a formák, mint a szöveg.
  • Posztolj sokat! Igen! Posztolj reggel, délben, este vállalkozásod növekedése érdekében! Ne gondold hogy túl sok lesz, mert túl sok posztolás nem létezik! “Égesd” magad bele az emberek elméjébe. Ha esetleg nem most, de bármikor szüksége lesz olyan termékre vagy szolgáltatásra amit a te céged nyújt. Akkor téged fog majd keresni!
Szívesen megcsináljuk a te céged Facebook posztjait is, hogy neked már csak a termelésre kelljen koncentrálnod!