A honlapkészítés a mai világban már teljesen általános dolog minden vállalkozás számára. Miért akkor ez a bejegyzés? Azért, mert azt vettem észre, hogy nagyon sokan még mindig nem használják ki az előnyeit. A legtöbben megállnak ott, hogy legyen egy weboldaluk, hogy meg tudják azt mutatni az érdeklődőknek. Ám a honlapkészítés előnyei nem csak ebben rejlenek. Az alábbiakban adok pár nézőpontot arról, hogy mikre érdemes gondolni, amikor egy weboldalt működtetni kezdünk.
5 ütős érv a honlapkészítés mellett
- Vállalkozásod elérhető a hét minden napján 24/7. Ha van egy honlapod, akkor az képes informálni a potenciális vásárlókat éjjel-nappal, a hét minden napján a szolgáltatásaidról vagy termékeidről. Ez azonban még önmagában kevés. Tegyél a honlapra feliratkozó űrlapokat, ajánlatkérési gombokat, üzenet küldésére lehetőséget vagy megrendelési nyomtatványt. Ezáltal akkor is megtalálnak a potenciális vásárlók, ha te éppen alszol, nyaralsz vagy családi programon vagy.
- Egy weboldal bizalmat épít. Az emberek szeretnek olyanoktól vásárolni, akikben megbíznak. A honlapon fel tudod tüntetni a céged adatait, elérhetőségeit, nyitva tartási idejét és a címet. Továbbá be tudod mutatni a termékeidet vagy a szolgáltatásaidat leírások, képek, videók segítségével. Fel tudsz tölteni ügyfél visszajelzéseket vagy referencia munkákat, amelyek nagy mértékben növelik a bizalmat. Továbbá, egy jól működő, átlátható, modern weboldal már önmagában is bizalmat gerjeszt, hiszen ez egy tükör arról, hogy a vállalkozásod hogyan is működik.
- Költséget takaríthatsz meg. A weboldal egy ingyenes reklámfelület. Írj a termékeidről, a hasznukról; tegyél közzé speciális ajánlatokat, kedvezményeket. A blog szekcióban hasznos információkat oszthatsz meg a közönséggel, mely segítségével a téma szakértőjének tudod pozicionálni magad. Továbbá akár egy webshop segítségével termékeket is tudsz árulni online, amely megspórolja neked egy bolt helyiség kibérlésének költségeit.
- Piac határok nélkül. Mivel egy weboldalt bárhonnan el lehet érni, nem vagy földrajzi helyhez kötve. Vállalkozásod jellegétől függően könnyen szerezhetsz vásárlókat az ország másik végéből is. Amennyiben a weboldaladat idegen nyelvekre is lefordítod, az egész világot a piacoddá tudod tenni.
- Értékes vásárlói statisztikák. A honlapot nagyon könnyen össze lehet kapcsolni különböző statisztikai rendszerekkel (pld. Google Analytics), amelyek megmutatják nekünk azt, hogy kik látogatják a honlapunkat, miket néznek meg leginkább, honnan jöttek, és így tovább. Ezek nagyon értékes információk lehetnek, amelyekért vállalkozások akár több millió forintot is kifizetnének. Ezek alapján egyre tökéletesebben tudod pozicionálni a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, és egyre jobb eladási arányt érhetsz el.
A honlapkészítés menetéről további értékes információkat találsz az alábbi linken.
Legutóbbi hozzászólások