5 ütős érv a honlapkészítés mellett

A honlapkészítés a mai világban már teljesen általános dolog minden vállalkozás számára. Miért akkor ez a bejegyzés? Azért, mert azt vettem észre, hogy nagyon sokan még mindig nem használják ki az előnyeit.
A honlapkészítés a mai világban már teljesen általános dolog minden vállalkozás számára. Miért akkor ez a bejegyzés? Azért, mert azt vettem észre, hogy nagyon sokan még mindig nem használják ki az előnyeit. A legtöbben megállnak ott, hogy legyen egy weboldaluk, hogy meg tudják azt mutatni az érdeklődőknek. Ám a honlapkészítés előnyei nem csak ebben rejlenek. Az alábbiakban adok pár nézőpontot arról, hogy mikre érdemes gondolni, amikor egy weboldalt működtetni kezdünk.

5 ütős érv a honlapkészítés mellett

 

  1. Vállalkozásod elérhető a hét minden napján 24/7. Ha van egy honlapod, akkor az képes informálni a potenciális vásárlókat éjjel-nappal, a hét minden napján a szolgáltatásaidról vagy termékeidről. Ez azonban még önmagában kevés. Tegyél a honlapra feliratkozó űrlapokat, ajánlatkérési gombokat, üzenet küldésére lehetőséget vagy megrendelési nyomtatványt. Ezáltal akkor is megtalálnak a potenciális vásárlók, ha te éppen alszol, nyaralsz vagy családi programon vagy.
  2. Egy weboldal bizalmat épít. Az emberek szeretnek olyanoktól vásárolni, akikben megbíznak. A honlapon fel tudod tüntetni a céged adatait, elérhetőségeit, nyitva tartási idejét és a címet. Továbbá be tudod mutatni a termékeidet vagy a szolgáltatásaidat leírások, képek, videók segítségével. Fel tudsz tölteni ügyfél visszajelzéseket vagy referencia munkákat, amelyek nagy mértékben növelik a bizalmat. Továbbá, egy jól működő, átlátható, modern weboldal már önmagában is bizalmat gerjeszt, hiszen ez egy tükör arról, hogy a vállalkozásod hogyan is működik.
  3. Költséget takaríthatsz meg.  A weboldal egy ingyenes reklámfelület. Írj a termékeidről, a hasznukról; tegyél közzé speciális ajánlatokat, kedvezményeket. A blog szekcióban hasznos információkat oszthatsz meg a közönséggel, mely segítségével a téma szakértőjének tudod pozicionálni magad. Továbbá akár egy webshop segítségével termékeket is tudsz árulni online, amely megspórolja neked egy bolt helyiség kibérlésének költségeit.
  4. Piac határok nélkül. Mivel egy weboldalt bárhonnan el lehet érni, nem vagy földrajzi helyhez kötve. Vállalkozásod jellegétől függően könnyen szerezhetsz vásárlókat az ország másik végéből is. Amennyiben a weboldaladat idegen nyelvekre is lefordítod, az egész világot a piacoddá tudod tenni.
  5. Értékes vásárlói statisztikák.  A honlapot nagyon könnyen össze lehet kapcsolni különböző statisztikai rendszerekkel (pld. Google Analytics), amelyek megmutatják nekünk azt, hogy kik látogatják a honlapunkat, miket néznek meg leginkább, honnan jöttek, és így tovább. Ezek nagyon értékes információk lehetnek, amelyekért vállalkozások akár több millió forintot is kifizetnének. Ezek alapján egyre tökéletesebben tudod pozicionálni a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, és egyre jobb eladási arányt érhetsz el.

 

A honlapkészítés menetéről további értékes információkat találsz az alábbi linken.

Szólj hozzá